Knäupdate

Läkaren har ringt och uppdaterat mig. På MR kunde de se att inre menisken var kadad och inte låg rätt. De skulle göra en artoskopi efter nyår. Operationsamordnaren ska ringa mig här i dagerna verkade det som. 

Skidor tyckte inte han var någon bra idé, men jag har inte bestämt mig om jag håller med. Ska nog ringa AnnikaSjukgymnast och ta mig ett snack med henne :)

Jag har fått 10 000:- för mitt ärr på axeln. Tyckte att det var ganska snålt men ett välkommet klirr i kassan såhär i december.

Jag har även fått ett recept på diclofenac så att svullnaden på knät och värken ska bli mindre. Känns bra. Har haft sjukt ont det sista. Nu lär man väl få magsår med ;)  

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bra jobbat Sandy, skönt att du tog tag i de ! Har med käkat de tabletterna o inget magsår här inte :)

2009-12-18 @ 22:19:08
URL: http://snyggjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0