strl 30...

Det har känts bra i ett tag, det här med kroppen. Men ibland kommer det upp, de jävla nedvärderande tankarna. Ett exempel är igår på mellandagsrean. Tänker prova ett par jeans...provar olika storlekar...jag är storlek 30...30=to fucking much. Kan man vara så stor...är det ens möjligt. Alla andra har ju för fan 27-28...är jag så jävla fet...apperently. Vidare och provar tröjor..Adidas sweatshirt storlek 40...aldeles för liten. Slutar med att jag köper en Warp tröja i storlek 42 så något blev det. Aldrig att jag tänker ha något annat än baggyjeans iaf. Än så länge har ingen i Uppsala sett mig i tajta jeans...och om jag inte köper några lär de inte göra det heller.

Peace out

Kommentarer
Postat av: Jennie

Vet inte om de är någon tröst men jag har inte använt jeans på 2 år.

2009-12-29 @ 18:05:07
URL: http://snyggjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0