Biverkningar

Jag har börjat känna av biverkningar av min medicin. Jag vet inte riktigt varför. Jag undrar om man kan börja känna biverkningar så långt efter att man börjat.

Jag känner mig oftare nedstämd och tänker på döden. Jag är ofta yr och lätt illamående och lätt huvudvärk. Jag kan liksom inte helt fokusera för huvudet har fullt upp med att följa med yttre förändringar så tänka går långsamt. Det känns konstigt och lite obehagligt. Några gånger har jag fått yrsel attacker och börjat kallsvettas och knappt kunnat stå, lite som när jag var i Stockholm för att hälsa på grabbsen, fast inte så ont i magen.

Jag äter Cipralex mot depression. Jag äter även en omega3 tablett och en multivitamin varje morgon. Någonstans har jag hört att det inte är bra att äta omega3 till antidepressiva vet inte om det är dröm eller verklighet men jag undrar om det kan vara problemet.

                                                                         

Någon som har något förslag på vad det kan vara eller vad jag ska göra...eller som har hört något om det där med omega3?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0