Dålig

Jag hade en sån lång lista med saker som jag skulle behöva få gjort. Jag lyckades bara beta av fyra av dem idag för jag sov alldeles för länge på morgonen. Bara för det har jag ätit typ ett ton knäckebröd med smör ikväll.

Jag hade en lång lista även igår, och jag fick inte gjort det jag ville på den heller. Jag kände mig så otroligt sämst i hela världen. Den första tanken om kommer till mig är inte att - jag får se till att göra det imorgon istället. Min första tanke är ... "det här ska du straffas för " Det känns inte helt normalt (?) när jag börjar fundera över hur jag ska göra. Ska jag skära en gång för varje sak jag inte gjorde, ska jag sprka den onda foten i väggen en massa, ska jag ta hammaren och slå mig själv stenhårt tills det blir blåmärken...det finns så många sätt som så lätt ploppar upp i mitt huvud. . .

Jag är totalt helt jävla störd och jag hoppas att det försvinner nån gång. För jag vill det. Trots att jag ganska ofta får för mig att lyssna på vad psykSandra kommer på. Det skäms jag över för varje gång jag gör något som inte är "bra" då känner jag mig dålig och vill straffa mig igen...det är en riktigt ond cirkel och mitt i den sitter en tjock Sandy och stirrar.

Jag önskar att jag hade lite tabletter att fly iväg med ibland.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gjorde du något av det du funderade på?! Du är inte tjock, du är perfekt ! En snygging helt enkelt ! Puss o kram från kingriver

2009-11-24 @ 11:37:35
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: Phia

Testa att göra listan kortare nästa gång. Målen ska vara enkla att klara av, vilket gör det lättare att lyckas och får dig att må bra :)

2009-11-24 @ 23:22:53
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0