Fenomenet: ta EN öl...

Ska vi gå ut och ta en öl?
Hur ofta säger man inte det? Jo, det händer ju ganska ofta... Fråga: Hur ofta blir det just bara EN öl?

Jag ska vara ärlig, jag tror aldrig att det hänt mig. Antingen blir det inga öl eller så blir det ett par stycken.

Igår gick jag, Jennie och Clara ut och " tog en öl"... vi hamnade på Orvars krog där vi käkade god mat, spelade dart och blev angripna av en konstig gubbe med konstiga kläder, som ville sälja kläder till oss. Hur mycket vi än sa att vi inte trodde att han hade kläder som vi skulle gilla med tanke på hans klädstil... så gav han sig inte. Var tvungen att ta ett kort med honom så att ni kan förstå vad jag menar, man kan tro att han kommer direkt ifrån Dansbandskampen...för det syns kanke inte så bra här att han har glitterskjorta och glitterjeans i tjejmodell och platåskor... Brevid på andra sidan är Kerstin från klassen !



Här kommer lite andra bilder från gårdagen om till slut stutade på rockbaren BULLIT. En väldigt lyckad kväll, vilket oftast de kvällar när man går ut och tar EN öl blir :)




Kommentarer
Postat av: Jennie

Fan va snygg du är Sandy !!! Och detsamma till dig med, hoppas din första adevent vart toppen :)

2009-11-29 @ 22:49:34
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Haha, killen var ju underbar! I löv him!

2009-11-29 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0