Glad

Igår var jag uppbokad till tusen och det var hur roligt som helst. Från första mötet med Snygg-Jenn tills att jag träffade henne 10 timmar senare igen var jag jätteglad. Tack alla som förgyllde min dag.

Först havregrynsgröt med Jenn och det var gott. En massa skönt tjöt hann vi med innan jag begav mig till fästningen för att prata med PsykologJenny. I januari ska hon sluta på öppenvården och därför ska vi avsluta kontakten då. Det känns lite tråkigt men samtidigt ganska okej. Jag kommer att klara det här. Hon har varit ett enormt stöd och jag tycker verkligen om henne jättemycket. Vi hade roligt och pratade en massa.

Gick direkt till bussen och åkte till stan och åt indisk mat med Josefin. Himla mysigt att träffa henne igen. Det var alldeles för längesedan sist. Mysigt. Vi hade desutom en riktigt creapy/konstig man brevid oss som satt och försökte prata med oss men Josefin dissade rikigt bra...trodde jag...men hon hade inte hört honom. När vi skulle gå sa han att han skulle öppna ett café som skulle heta : "Pocko Locko - Welcome to Marocko"

Hem till Kungälv igen där jag och lillasyster åkte ut och hälsade på Camilla, Clara Ida och Johan en liten stund. Fika och hålla bebis är helt enkelt en bra kombination. Härligt snack med kusinen är riktigt bra det med! Tur att man har en så bra släkt!!

Vidare tillbaka in till GBG där det blev scones med Carro på fröken Olsson och en massa skratt. Nu blir det lkänge tills vi kan ses nästa gång eftersom hon åker till Australien och sedan flyttar till Norge för att bli chef!!! Grymt jobbat! Kvinnor kan :)

Buss till Kungälv igen där PH hade tjejmiddag som jag crashade. Vin, jag haraldrig, godis och tjejsnack i mängder! Det är verkligen härligt att vara tjej ibland!

Pappa kom sedan och hämtade mig och kvällen avslutades med mamma och pappa mys i deras dubbelsäng.

Borta är bra...men hemma är bäst!

Har varit så glad som sagt och vill tacka alla som känner sig delaktiga i ovanstående text för en underbar dag!!! Jag är så glad att ni finns , kära vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0