Helg i Kode


var det då dags för lördag. Först en mysig fika med Ph och Jen. Gillar dessa töser skarpt. Nyfiken blev det och vi satta och kollade människor och hade lucköppning från kvällen innan!


Åkte sedan till skogskyrkogården med mamma och vi tände ljus för farmor och för min morbror Roger. Väldigt fint på kyrkogården när det är gravsmyckning. Sedan drog jag och hälsade på mormor och morfar. De hade lika roligt som vanligt och just nu var Ica-Stig en av jordens roligaste. Kul att se morfar så glad och frisk och utan att vara full! Kvällen slutade framför tv'n med mamma och pappa, så mysigt att vara hemma.

Söndag och IFK-match. Började dock dagen ute i garaget med pappa. Jag har nu testat att spika med spikpistol.
Känner mig grymt duktig. Satte upp plast innertak, spånskivor på väggar och lite sånt. Snickare vill jag vara!
      


Sedan iväg till Viktoria i vasastan med kusinPatrik och Ph för att se matchen. Det blev ju som alla redan vet förlust. Sjukt trist men ändå. Vi är näst bäst i landet. I mina ögon är de ändå alltid bäst!

 Alla heter Glenn i Göteborg!


Kommentarer
Postat av: Robert

harrejävlar! du är grym sandra! :D

2009-11-03 @ 16:23:48
URL: http://lynch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0