Helgens galej

i fredags var det party här i Flogsta igen. Basgrupp K och Hanna var här. Det blev ölspelet och dans och sång och sedan utgång på BJ för oss i gruppen som var tillräckligt gamla och nyktra. Det är ett civilt ställe och det är gratis med kårleg på fredagar. Vi var först på stället och bartendern bjöd på lite fina alkoholbaserade drycker. Vi snackade en del och hans första bartenderjobb var på Sticky i GBG. Real nice! En trevlig ingenjör student som jag senare på kvällen gav mitt nummer till...han har inte ringt :) Men det var en kul grej att våga göra det. Våga chansa lite!
     
Clara och SantaBarbara brudarna dök upp senare och det blev dans på borden. Jag var riktigt full, typ som alla andra på stället men jag drog hem. Orkade inte stanna cykeln när jag åkte hem så jag spydde (av alkoholen) i farten. Det är inget jag rekomenderar. Jag förstår inte heller hur man lyckas att cykla hem utan att skada sig. Det är ändå en 20 minuters cykeltur i nyktert tillstånd...med bilväg, diken och kantstenar...men men, hem kom jag utan skrubbår eller hjärskakning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0