Inget internet

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen. Sitter nu i skolan och skriver för vi har inget internet i Flogsta.  Jag som var inne i ett sånt härligt flow med mycket uppdateringar. Vi vet inte vad felet är men vi är väldigt många som är utan nät...och det SUGER!

Helgen har varit lugn men det kan man inte beskylla tentafesten för. Herregud vilket drag det blev. Massa personer på mina 15m2!

Tänkte förgylla med lite bilder:


Me like this Uppsala chicks!


Har
skitbråttom så jag måste dra nu. Men jag hoppas att vi får internet till ikväll för då ska jag skriva om stödgruppen och om mina framsteg där.

torsdag kväll kommer jag till Göteborg. Paxa mig nu : )


Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHA ååå vilka kalaspinglor!

2009-11-10 @ 14:55:34
URL: http://lollar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, ellerhur:)

2009-11-10 @ 14:59:46
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0