Internetlös

Ännu en gång har vi inget internet i Flogsta. Så nu gör jag Er uppmärksamma på det i skolan. Har inga bilder med mig eller ens de utkast som jag redan skrivit på min dator i Word.

när jag får internet igen så ska jag berätta om Ullaredstrippen.

Nu kan jag berätta att jag varit på Elisabeth Sjukhuset idag. Jag fick träffa Dr Silfwersvärd som gav mig en remiss på MR utan minsta diskussion. Härligt, att det finns folk som tror på det man säger. En MR skulle jag få om en vecka ungefär om jag var villig att åka till Stockholm och det är klart att jag är. När han efter 10-15 dagar får tillbaka papper från röntgen kommer han att ringa mig och så ska vi diskutera hur vi ska gå vidare. Han verkar bra, han verkar kunnig. Jag vill bara inte ha ont mer.

Nu är det iaf någonting på gång. Det känns otroligt skönt!

Skriver mer imorgon...på skolan. LOVE

Kommentarer
Postat av: Jenn

Härligt, nu är bollen i rullning....... :)

2009-11-17 @ 19:58:25
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: Phia

Nu har jag sett din bild på ditt knä... ajaj, Se till att lyfta på fötterna nästa gång ;)

Jag fortsätter läsa din blogg sötnöt

Må bäst!!!

2009-11-17 @ 22:08:55
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0