konstig, bonde och frågor?

Jag känner mig weird. Det känns liksom inte tipp topp men inte heller dåligt. Ett problem jag har är att äta lagom. Tycker att det är jättesvårt. Ett annat problem är att jag vare sig vad jag har ätit så får jag alltid en massa jobbiga tankar efteråt och så mår jag illa och känner mig ful och fet.

broccoli och fetapaj
Det sättet som man ofta dövar denna känsla är att äta ännu mer vilket egentligen bara flyttar fram känslan nåon timma. Dumt, dumt. Ett bra sätt som ofta fungerar för mig, att släppa lite på trycket är att kolla på en film eller träna. Det är oftast på kvällen som känslan slår till och då finns inte träningsalternativet..knappast promenad heller...ut ensam kl 22...nja skulle inte tro det. Så då blir det film och musik för min del.


Idag har vi haft bondekväll. Rogers bad, Thilde och Fredrik kel och Rogers välskurna korvar tyckte vi om idag. Jennie hade gjort en feta och broccolipaj som var jättegod, det är en bra tjej den där lillsystern min!


Jag är ju inne i en ärlighetsperiod därför känner jag att är det någon som vill fråga något. Gör det. Jag vågar oftast inte svara när man frågar mig på telefon eller face to face, men undrar Ni något skriv en fråga här. Anonymt fungerar.

Om en månad är det juldagen...och då är det fest!



Update 23:56
Som jag sa: film är bra när man inte riktigt vet vart man ska ta vägen. Jag såg just filmen Beyond a resonable doubt, den var riktigt bra. Drama/thriller från 2009. Kan rekomendera den om man gillar brottsutredningar och bevisa sanning och liknande. Enjoy people!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Har du börjat må sämre sen du kom till Uppsala ? Pratar du regelbundet med din psykolog, sjukgymnast? Svarar du alltid ärligt när jag frågar hur du mår, om du har spytt osv ? PUSS

2009-11-26 @ 12:19:03
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: Jennie

INTE Fredrik det var ju Thomas!

2009-11-26 @ 12:49:55
Postat av: Camilla P

hej hej.. Finns det något jag kan göra för att Hjälpa /stötta dej eller så, Vill du prata om det när vi syns eller så..??? Finns här det ska du veta. Kram =)

2009-11-26 @ 13:15:25
Postat av: grannen snett mittemot :)

glöm inte att du är en helt underbar tjej och att jag finns här för dig... du behöver inte låtsas som det är bättre än det egentligen är: och det är bara positivt att visa sig från den sårbara sidan...våga vara den underbara tjejen som du är och som du gömt under ditt skal ... våga vara ärlig... stora kramen!/karro

2009-11-28 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0