Mitt ärr

                                                                     I sista stund tog jag tag i det här med ärren...om man tänker på att det var ett uppdrag till veckans stödgrupp. Jag och Jennie har tagit kort på min stackars axel som hamnar helt i skymundan från mina gigantiska boobisar: ) Jag blir mörkrädd...va fan hände där egentligen?? Detta är enda bilden som jag kan med att lägga upp. Jennie hotar med en My isters big boobs mapp på facebook...vågar jag låta henne ha bilderna på sitt rum? 

  
Får vi väl e om detta kan generera några pengar...lite hemskt ser det ut åtminstonde?!


Kommentarer
Postat av: anna

du kan lätt kvalificerad till att vara medlem i gruppen: Shark attack scars! ;)

2009-11-26 @ 23:47:10
Postat av: anna

du är lätt kvalificerad till att vara medlem i gruppen: Shark attack scars! ;)

2009-11-26 @ 23:48:20
Postat av: Mamma

Jag har skickat ett mail till din hotmail adress. Läs där. Kramar

2009-11-27 @ 12:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0