ont ont

Jag joggade ( !!! ) till träningen förut. Jag och Jennie spelade speedminton i en timma på Stallet. 
Efter det som gick bra så skulle jag jogga hem igen.

Jag sprang på som sjutton och i uppförsbacken vid Friskis&Svettis så tog jag i lite extra...och då helt plötligt låt jag på marken. Det var ett hål i vägen om jag råkat trampa snett i. Jag kände ingenting, kände mig mest väldigt förvånad över att jag inte stod upp. En cyklist stannade och frågade om det gick bra...och självklart gjorde det det :) Jag fortasatte och joggade resten av vägen hem. Väl hemma där såg jag att jag hade ett stort hål i mina långkalsonger och blodigt var det. Foten var svullen och riktigt stukad. Knät var svullet och massa småsår och sten i händerna.


Konstigt
att man inte känner att det gör ont fören efteråt, det är egentligen riktigt bra..annars hade jag ju inte kommit hem så fort!



Men jag som hade tänkt att jag skulle träna imorgon. Det måste jag ju göra ändå. Jag löser det på något sätt. Styrketräning fungerar ju alltid. Imorgon vid 23:00 rullar min buss in på Nisse-terminalen.
Åh Göteborg, I love you!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0