Tenta

Regnet öser ner och det smattrar mot rutan. Man blir inte jättesugen på att dra ut och leta efter en tentasal som vi aldrig varit i... Långt bort mot Librobäck ska det ligga. Buhuu.

Vi har läst nutrition i en vecka nu och har alltså tenta idag. Jag är riktigt nervös. Inför den andra tentan var jag så lugn men nu börjar nerverna göra sig gällande. Jag har koll på ganska mycket och det räcker att ha 60% rätt. Jag får helt enkelt hoppas att jag fixar det. Det brukar vara 5% som inte klarar tentan och är jag bland dem så skulle jag bli sjukt besviken på mig själv.

Har du dessa syndrom så ligger du i riskzonen för sjukdomar med dödlig utgång:

- Bukfetma
- Hypotoni (högt blodtryck)
- förhöjda blodfetter
- insulinresistens
Se upp detta är det metabola syndromet :)


då var jag väl redo då. Havregrynsgröt ska lagas! Jag längtar tills den 12 november då kommer jag hem till Kungälv igen. Då kan vi ses kusinCamilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0