Träning

I tisdags tränade jag Pilates och efter det PowerStep. Jag hade glömt mitt knäskydd men det funderade faktikt riktigt bra. Skillnaden var att man kände väldigt tydligt hur knät svullnade vilket man inte gör med skyddet på. Mest har jag ju skyddet för det psykiska. Det känns bättre och man vågar lite mer.

Igår skulle jag gå på StepUp2. Innan det provade jag och Jennie på Speedminton som är en blandning av badminton, tennis och squach. Det var jättekul och helt plötsligt förstod jag varför jag inte gillar att gå på pass lika mycket som att hålla på med någon sport. Inom sporten så vet man inte vad som ska hända. Åt vilket håll kommer bollen och man kan behöva kasta sig för att hinna eller så. Jag gillar även spänningen och att det är lite tävling. Men självkart jag kommer att gå på pass, men jag förstår ju varför jag blev fotbollstjej... 
StepUp2 lämnade jag och Jennie och gick och spelade mer Speedminton och sedan stod vi i gymet och pluggade näringslära. Tenta imorgon ...

Jag gillar träning


Kommentarer
Postat av: Camilla P

Hej hej... ja jag håller med det e lite roligare med sprt faktis.. Hur går det för er där uppe?? e det kul??? När e nästa tripp hem då?? får ses då!! kram å hälsa Jennie..

2009-11-05 @ 09:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0