Träningskläder

Jag har inte likadana träningskläder som övriga gymet. Igår på ass'n'abs passet hade jag shorts och t-shirt. Jag var ensam om att ha shorts (trots 2 killar). Alla hade tajta tajts på sig, som går lite nedanför knät. En av killarna hade t-shirt annars hade alla linne.

Eftersom jag alltid har t-shirt för jag känner mig väldigt obekväm i linne bestämde jag mig för att utmana mig själv idag. Det blev shorts och linne på BodyToningen. Shortsen var jag fortfarande ensam om men idag var det två med t-shirt (två killar). Men det gick jättebra och var faktiskt väldigt skönt. Så det kan jag nog använda lite fler gånger.

Shorts tror jag dock inte att jag kommer att ge upp i första taget eftersom jag inte tycker att det är skönt med långa tajta braller. Men vem vet...jag kanske ångrar mig och går med i denna gymklubb... Men kan jag gå så långt. Kanske ska jag skaffa mig aerobicskor med. Oh, Nej så långt tänker jag inte gå. Jag diggar mina handbollsskor!

VArför är det en ån dresscode på gym...man ska ju för fan bara svettas?!

Kolla på min stackars fot ---->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0