Ullaredshelg

16 tjejer i en stuga i Ullared, fungerar det? Så bra funkar det och kan varmt rekommenderas. Paj, sallad, bröd och vin till middag och sedan några timmars badtunnebadande och äpplekaka till efterrätt efter det! Godis, chips och annat gått. Himskans trevligt hade vi och det här är en riktigt bra tradition. JP brände sig på armen vilket inte var kul, annars fick jag köpt en del och haft en kanonhelg.

Resan i bil upp mot Uppsala gick helt lagligt, snarare körde jag för långsamt i mörkret och regnet. Paj , coca-cola på MCdonken och Ballerina Pepparkaka höll mig vaken hela vägen. Men ibland var det riktigt tungt, men upp kom vi tillammans med P4Dans…bara dansband. En konsert med Torleifs och en recension av Sandex nya skiva… Haha… inte mycket på radio vid den tiden. När man närmar sig Örebro kan man däremot lyssna på RockKlassiker och den kanalen är riktigt bra. Det tog exakt 5 timmar parkering till parkering. Bra jobbat känner jag!

Hemma var kanon. Nu längtar jag till jul och ska pynta i mitt lilla rum för att komma i stämning!

Bilder kommer inom kort...jennie har tappat bort min kamera...som vanligt;) Ja, jag har kollat i BH'n!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tur att jag hittade den iaf.. som valigt!

2009-11-18 @ 17:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0