Yippi

Idag när jag kom till skolan fick jag först veta att vi kunde få ut omvårdnadstentan..Godkänd. 36,5 av 45 inte något av mina stoltaste stunder och jag grämer mig faktiskt en del. Har inte ens kollat igenom den. Men jag orkar inte bry mig. Fasen godkänd var jag...och en massa poäng över gränen med. En lättnad. 15 hp insamlade.

En hel dag med prat om celler och aktionspotential slutade med att vi kunde hämta ut även vår Nutritions-tenta. Nu kände jag mig inte längre så nervös och det bästa av allt. 38 av 40 poäng. Nailed that one! Så då blev jag glad. Åkte hem och kollade på Grey's anatomy och åt soppa med lillasyster. Inget festande för mig idag. Inte sånt humör.

Dessutom har jag betat av riktigt stora delar av min att-göra-lista idag som att tvätta cykeln, säga upp mina kreditkort, avboka tandläkartid och mycket annat viktigt. Det känns himskans bra. Nu kan jag sova med gott samvete.

Om en månad är det julafton!

Kommentarer
Postat av: Cyborgs

Inte helt säker på var jag ska svara på din kommentar på min blogg, helt hajj är jag inte på sånt, så jag svarar både här och på bloggen. Jag använde mig av en demoversion av Hälsovakten som är gratis i en vecka, kolla in deras hemsida. :)

2009-11-25 @ 16:38:57
URL: http://cyadeh.blogspot.com/
Postat av: Jenn

Saknar dig med Sandy !!! En månad går fort fort :) Duktig du är i skolan, bra jobbat !!! Puss

2009-11-25 @ 17:16:05
URL: http://snyggjenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0