Överraskning

Igår så tog jag flyget hem till Västkusten. Pappa stod och väntade på Landvetter när jag kom dit. 25 minuter tidigare än beräknat. Det måste ha varit medvind eller nåt...kanske kan man köra för fort med flygplan, inte vet jag.



Åkte hem och överraskade mamma som inte visste att jag skulle komma förren på lördag. Gjorde mig iordning och åkte in till maxi i Knickens 240 (epa) Härligt dunk i bilen och långt tåg bakom oss! Fröken Candetoft med syster tog oss sedan till Többe där det var förfest. In till El Corazon och vänta på att Jenn skulle komma med allas våran PH.                
 När hon kom sjöng vi och åt massa god mat. Utgång på excet, massa dans, drinkar och ja riktigt kul hade vi. 03:30 så åkte jag och Malin buss hem...Nice! Världens bästa pappa kom och hämtade mig i Kungälv.

                               
                               

Hoppas att du blev överraskad och att du hade kul vännen min!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tips på en bra bok om ätstörningar:



”Mat, Träning & Ångest – berättelser ur verkliga livet”



En väldigt intressant bok som innehåller berättelser om olika personer som varit eller är drabbade av någon slags ätstörning där de berättar ingående om vägen till sjukdomen samt vad de gjort för att försöka bli friska och fria från allt. Ett kapitel innehåller endast handgripliga råd från de som varit sjuka.



Superbillig också.

Läs mer på www.mattraningangest.se



2009-10-31 @ 23:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0