Party

Det kändes som att efter att ha klarat det praktika provet så kulle man ut på nation och fira. TTA spelade på ÖG så vi gick dit tidigt; jag, jennie och hanna. Efter förfest hos hanna med schlager och jävlaranamma.

 Jag klarade provet. Oh Yey!

Vi käkade god mat och satt och snackade. Hade himskans trevligt. Cider kom in på rullande band och klockan gick. Ida Johanna och Erika kom och vi dansade och letade efter TTA. Kunde inte hitta dem någonstans. Till slut drog jag hem. Jennie var kvar längre med Hanna. De såg aldrig TTA. Vi undrar om de var där eller om de inte dök upp och om de spelade...hur fan kunde vi missa det?

 Over and out!


Kommentarer
Postat av: hanna

DU ÄGER SANDRA!! Keep up the good work, jag tror på dig och jag tror på mig! =)

2009-10-27 @ 10:44:46
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0