Tentan klar

Japp, hemkommen från tentan och redo för nya utmaningar som involverar sprit. Men först ska jag hålla mig nykter och gå på stödgrupp. Hoppas dock att jag inte blir ensam även denna gång. Antagligen bara jag som är dum nog att ställa upp och vilja vara med och tro att det hjäper. Stupid Sandy in action.

Har även lyckats köpa mig en flygbiljett så på lördag morgon kommer jag till väskusten, flygande med SAS. Ska bli nice med lite goa gubbar. Hoppas att man på söndag kan vara med och fira SM-guldet!

Och tentan som sagt. Jag gick som nummer två. Inte ett bra tecken. Jag svarade på alla frågor och skrev en hel del. Efteråt kändes det helt okej, vet att jag missat lite småsaker men jag tror nog ändå att det har gått vägen. Det får vi verkligen hoppas. Okul att få göra omtenta på första stora tentan...om 25 dagar vet vi.

Som sagt nu ska jag cleana upp i rummet för Terese Andreasson ska komma idag. Hon kan ju sova i min säng när jag har begett mig på lördag. Möjligtvi ska jag träna lite men jag är inte så hemk ugen. Vi får se hur det blir.

Hur är det med Er? Vad ska Ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nej men kommer du hem, guuud så roligt ! Hoppas vi ses på lördag då ! Puss

2009-10-29 @ 13:31:32
URL: http://snyggjenn.blogg.se/
Postat av: JP

Gött jobbat med tentan, övertygad om att det gick toppen! Härligt att västkusten förgylls av Sandras närvaro, vill du flyttstäda en stund är du välkommen ;-) KRAM

2009-10-29 @ 20:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0