BOWLING...pang du är gaskad...

I söndags var det bowling i gamlestan på Strike &Co... Sista jag var där var jag så "glad" att jag glömde ta av mig skorna när jag gick därifrån och har numera ett par ursnygga bowlingskor i min ägo...undrar om det hade varit rabatt på att ta med "egna" skor när man bowlade...?

Började min serie med en SRIKE och var edan nöjd. Jag var faktiskt riktigt bra och lyckades få över 100 i varje serie och var absolut inte sämst..3:a tror jag...av 7 medverkande. Grymt nöjd.


Promenerade till Jennie och Jonny efteråt och där blev det korv m. bröd, whiskey och Så det kan låta. I denna disiplin var mitt lag svårslagna, vi vann och utklassade de andra lagen. Grymt kul och Falken var riktigt grym, det hade han maskerat bra!

Kommer ni ihåg den här godingen?






Jag förökte för övrigt förklara för Jonny vad en gasque var för något. Det han tog åt sig var att man inte fick gå på toa hur som helst. Så numer kan man bli gaskad...det betyder att man inte får gå på toa på 4 timmar. Blir man även galtad så är det bara spy man får göra. Fan, att bli gastad vill ni inte ens veta vad det är...men det innebär en hel del tejp...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar reklamen!!

2010-04-10 @ 08:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0