Då var det dags

Idag har vi tenta i läkemedelsräkning...man måst få 100%...jag har än inte lyckats få det på övningarna så jag tror att that "lucky time is yet to come". Vågar inte räkna nu på morgonen för jag tänker att då kommer jag få alla rätt och så får jag inte det på tentan. Den är iaf uppdelad i tre delar så man måste bara göra om den delen man missar. Förhoppningsvis bara en!

Sedan är det dags för en party"helg". Fest onsdag-lördag. Valborg i Uppsala is the shit!

Förövrigt såg min syster ut som en förkolnad korv igår.

Jag kunde inte sova igår. Låg och stirrade i taket och funderade på vad som skulle hända med mig när jag måste göra omtenta...blir ju första gången i mitt liv...Men man måste prova allting ONCE, kom jag fram till!

GRYM LÅT! 


Ha en nice dag, här skiner solen...FRUKTANSVÄRT FANTASTISKT


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej!

Får jag fråga om du är helt frisk från "du-vet-vad"?... :P Vet inte om du inte gått ut med det. Är nyfiken på om det verkligen går att bli helt frisk.. Läste en kommentar från dig nämligen.



Kram.

2010-04-28 @ 09:09:22
URL: http://ljusochsilver.blogg.se/
Postat av: SinSisters

JÄVLIGT grym låt skulle vi vilja säga! Hoppas vi träffas snart igen flickor, alltid lika kul å hänga med er!! Kramis

2010-04-29 @ 22:48:46
URL: http://sinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0