en tecknad kväll

Östen och Holmström har blivit gamla och det måste man ju självklart fira.
Plats: Lunnevi
Tema: Tecknat
Dryck: Alkohol

Under dessa föreskrifter satte kvällen igång. Som ni sett var ju jag Svampbob. Grymt nöjd med min outfit. Blev ganska jobbigt så framåt kvällen tog jag av mig och blev en superwoman istället. Så det där med Clark Kent är bara en myt..det är Svampbob som är Stålmannen!

Värdparet ^^


Här har vi även kvällens vinnare Therese - FIONA. Sjukt grymt!

Jag tycker att det är sjukt kul med maskerader. Jag har redan bestämt tema inför min 25-årsfest...men det får förbli hemligt ett tag till.

Kvällens mest spelade låt:

 

En grym kväll Ni ordnat pöjkar! Tack!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0