ROADTRIP

I söndags efter en stor bakisbrunch på V-Dala började äventyret. En roadtrip ner mot Göteborg-Kode. Sov en natt i Skålldal och sedan åkte vi tidigt på morgonen ner mot Helsingborg över till Helsingör vidare Rödby-Puttgarden och till sist BORDERSHOP! Bilen blev hyfsat tung....

Hela vägen tillbaka och sedan en stuga på Ullareds camping där vi spelade UNO och P-leken och åt tacos. Himskans mysigt, någon öl slank väl ner med...för vi hade ju rätt gott om dem :)
(Det är Hanna som har bilderna från resan...här är två som Jennie lyckades producera)




Tisdagen spenderade vi inne på Ullared. Blev en hel del handlat. Jag vann kampen om att göra slut på mest pengar...både på BorderShop och Gekås. Om det är bra eller dåligt tåls att tänka på.

Sedan kom vi finally tillbaka till Kode och då blev det goda mackor, en polis på besök och MONOPOL SIMPSON EDITION....JAG VANN!!!!!!!

Onsdag blev det lunch i solen på Kungsportplatsen och så kollade jag brudklänningar med JP!

Jag måste säga att jag har kanonvänner...Tack för en ASBRA roadtrip!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anders G

Alltid trevligt att spontanhandla öl, vin och sprit på Bordershop :)

2010-07-16 @ 00:14:09
URL: http://www.lubeck.nu/lubeck-bordershop.asp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0