Sambos

Jag bor inte ensam i mitt stora studentrum längre. Jag förstår inte hur jag har kunnat bo här inne helt själv. Herregud...19 m2, det har ju varit så att jag har gått runt och pratat med mitt eko. Men nu äntligen bor vi två i denna exklusiva studentlya, nämligen jag och min syster Jennie Lee!

19 kvadrat och två sängar, det är väl ungefär så det ser ut. En skrivbordstol, ett nattygsbord, en lampa och lite skor och innebandyklubbor och ett element står ute i korren, ser ut som ett litet väntrum. Väntrummet till Systrarna Winklers mottagning...Vågar man komma in liksom?

Men vad gör man inte för att spara pengar. I juni flyttar vi ju ner till vår nya 4:a på ungefär 100 kvadrat och då jäklar har vi plats att leva ifrån varandra!

Redan nu har jag börjat störa mig på henne( lillasyster alltså)...och hon på mig. Vi båda skriver alldeles för högt när vi skriver på dator, Jennie dushar så det bli blött ute på golvet och går in med skorna i rummet så att man måste damsuga, vilket vi inte gör vilket leder till grustag i sovrummet. Jennie somnar på kvällen och så ligger jag vaken och lyssnar på hur skönt hon sover tills jag slänger på en skön mix på Spotify.

Samtidigt så passar vi så grymt bra ihop. Jennie frågade mig vad jag ville ha till lunch...Jag svarade Chips. Jennie - Men sandra, det är ju ingen lunch...Hon gick ut i köket och kom tillbaka med varsinn halvliter vaniljglass...Det var en bra lunch det!



Jennie och Jag vi är goda vänner fastän mycket olika
Vi tycker om olika saker....
...men en sak har vi nu gemensamt...RUMMET!


Kommentarer
Postat av: The sambo

Awesome :D

2010-04-08 @ 11:39:22
Postat av: camilla =)

vad gött ni ser ut att ha hihi.. men som sagt det e ju alltid gött å spara lite pengar kan jag förstå.. Hoppas allt e bra med er annars.. kram å hälsa Jennie..

2010-04-09 @ 10:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0