Sömn åt folket

Igår när vi kom upp hit till våra små fina studentrum så lade jag mig i sängen med min nyinköpta godispåse. Kollade på Vem vet mest för att bli bäst och sedan somnade jag...20:00. Vaknade sedan 08:42 imorse...MEN HALLÅ! Jag har ju för sjutton inte gjort annat än att sova hemma i Kode juh.

Drömde att jag var i Brasilien med Jennie och Karro och där träffade jag Pillan och Duckface som hade köpt varsinn kanonsnygg klänning och de skulle ut i natten och partajja men jag och Jennie hittade inte tillbaka till vårt hotell och vi hittade inte våra cyklar. Vi letade efter hotellet men hamnade bara i en massa karnivaler och sedan blev jag rånad när jag frågade om vägen. Jag hängde mig runt benen på rånaren och Jennie slog honom i huvudet med en BH, som hon precis handlat, och ropa på hjälp men ingen kom, utan folk gick bara förbi eller skrattade.... Jag tycker nog att det allra konstigaste med drömmen var att det bara var asiater i hela Brasilien. Jag har ju inte varit där på riktigt men jag tror inte att det är fallet...
Men men...jag hinner till skolan så nu ska jag dit och ställa till besvär.

Have a nice day, här är det dimmigt, men hade det inte varit det hade det varit strålande sol...det sätter jag huvudet på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0