Uppsala living

Jag och lillasyster tog oss snabbt och smidigt upp till Uppsala igen. Bilen går som en klocka, uppe i 40000 sköna mil nu!. Vi hade två mål med resan...komma fram och köpa en FM - sändare eftersom stereon i bilen tyvärr inte går som en klocka :) Hittade inget CleasOlsson förren i Örebro...så 4 gånger hann vi lyssna igenom ett av världens bästa album...The Sounds-Living in America. Men fyra gånger är ganska mycket. Dessutom har jag och Jennie kommit fram till att "Lidköping är den fittigaste städet av alla städer". Vi gjorde även EMO-poose mot fartkamerorna. Men vi verkar inte vara fotogeniqa alls för inte ett kort tog de...så vi fick lösa det själva!






Nu har verkligheten börjat igen. Vi har läkemedelsräkning för fullt och håller på med farmakokenetik och farmakodynamik...Det är mycket molekyler och receptorer, enzymer och jonkanaler...Jag håller på att skratta hela tiden för vår lärare ser ut som Annika Andersson och pratar precis som henne; men tyvärr är inte det hon säger roligt...förutom potens ;) Men det ska väl lösa sig det här!

Lillasysters cykel hade blivit slaktad när vi kom upp. Inga däck. Snacka om att bli irriterad. Jag säger bara en sak..BROTT FÖDER BROTT! Ni anar inte hur mycket jag ville "låna" däck av någon annan...Är det ok? Ja, om det är en gammal cykel som inte används.

Idag och i måndags har det snöat här. Undrar om det är Islands fel det med? De verkar ju lite som om de ställer till med en hel del problem nu för tiden...




JD- my best friend



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0