Uppsala SSK!

Igår var det PUT SOME COLORS ON-gasque med uppsalas sjuksköterskor, det var spex, dricka, dans och sång. En helt tipp-topp kväll. Skulle kunna säga JAJJEMÄNN-titta vad jag hitta på scenen!
Först var vi på FörFÖrFest hos Clara K...Där lyssnade vi på Spice Girls och Pandora och provade den nya Marabou chokladen...ÄCKLIG

BÄSTA GÄNGET, jajjamänn!
Närsta förfest var hos Fanny, eller...i fannys källare och sedan drog vi till V-dala och festade. Vi fick riktigt god mat...lammkött och sånt!


Resten av kvällen var DANS OCH SÅNG!

FLER BILDER KOMMER!
 MEN- TACK FÖR EN GRYM KVÄLL SSK:ARE!
 Måste ju avsluta med den här för den är ju sååå bra!



När jag uppdaterar så måste jag ju även skriva om min och lillsysters fruktansvärda hemgång och hur dålig är inte Majklockan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0