Barnkalas

I lördags firade jag min 25-årsdag tillsammans med mina släktingar. Vi var runt 30 stycken som tillsammans fick en helgrym em/kväll/natt!...men något annat förväntas väl inte av min släkt!
.
Körde på tema barnkalas så välkomstdrinken serverades i pipmugg, vi gick tipspromenad, fiskade fiskdamm, gjorde bollstafett, klädstafett, trashockey och blåspingis. En quiz om barnprogram hann också med!
.
Maten som serverades var hamburgare och pommes och till efterrätt glasstrut och negerbollar med strössel!
Presenter fick jag det också; ny resväska, USD$$, SEK, blommor, Sex and the city boxen och en käpp!
Blev dans, stim och ölpingis (vilken jag och Camilla som vanligt regerade i) resten av kvällen och jag vill tacka för att jag har de bästa släktingarna i världen!
Fler bilder finnes på FB i mappen sommar sommar 2010...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0