CherryBOMB!

Igår var en helt fantastisk dag! Vaknade ganska trötta efter nattens DRAMA men kämpade oss upp ändå. Gick upp till Runyon Canyon där vi traskade upp på en av topparna. Sjukt jobbigt!! När vi kom ner så var det gratis yoga i parken som vi deltog i och det var jättemysigt. Känns rätt gött att få lite träning under semestern.
.

Väl hemma så fick vi oss ett välbehövligt dopp i poolen innan vi gick in och sov middag och laddade för kvällen. OCH VILKEN KVÄLL SEN!!
Först gick jag (Jennie), Sandra och Nina och käkade thai på ett ställe i närheten som var sjukt gott. Man blir fan aldrig besviken på thai asså!!
Sen hämtade vi Hanna och drog till Viper Room där Darling Sttilletos spelade tillsammans med Matt Sorum. Och kvällen värd var ingen mindre än Cherrie Currie!! Showen var helt sjukt bra och efteråt så fick vi träffa allihopa :) Cherrie är görsnygg och var jättetrevlig! Hon berättade att hon tyckte mycket om Sverige, särskilt bra tyckte hon om grogg ;)
.
På vägen ut så träffade vi massa roligt folk som vi pratade med en stund. Jag blev attackhånglad med, vi blev fotade av en vimmelfotograf som var jättekonstig och sedan dök Jerry från förra året upp och tog med oss på en sväng i sin bil. Den höll dock på att brinna upp men det var kul ändå för det var en riktigt fin gammal bil :)
Vill du ha en sån pappa?
PUSSPUSS / JENNIE

Kommentarer
Postat av: SinSisters

GREAT NITE BABY'S!! Kan ni maila bilderna kanske?? [email protected]. :) Hoppas ni har det grymt i San diego!! PUSS PUSS

2010-08-22 @ 01:44:13
URL: http://sinsisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej mina töser. Jag skulle vilja ha den.Den värkar ganska cool. Ni vet att jag gillar allt med v8 i så jag bara väntar på en container här i göteborg



pappa

2010-08-22 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0