"Jag borde inte leva för jag är och beter mig som en gris"

Min syster berättade precis vad hon tyckte om mig i fredags. Att hennes syster är en jävla gris! Thank you very much.
.

.
Jag äter så galet mycket mat och jag undrar vad mitt problem är. När jag har börjat kan jag inte sluta och jag är sugen på att äta precis hela tiden och jag vet ju att det inte är bra. Min vikt går uppåt uppåt uppåt och JAG HATAR DET!
.
.
Dessutom verkar det jättekrångligt att skaffa norskt skattekort så jag lär inte få min pengar från Norge förren om typ 10 veckor. Why God Why?
.
Inte nog med detta så tänkte jag träna fotbol denna veckan...MEN JAG VGAR INTE! Jag är så rädd att det ska hända någonting inför resan och bröllopet att jag helt enkelt inte VÅGAR ta risken. Mitt satans knä känns inte helt 100...så istället ligger jag i soffan kollar SATC och ÄTER !
.
-"Esse oportet, ut vivas, non vivere ut edas"-
.
LIFE IS A BITCH AND THEN YOU DIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0