Godkänd!

Nu har jag haft slutbedömningssamtal på min praktik. Jag blev godkänd och min praktik är slut. Jag överlevde!
.
Hon hade kollat runt med mina handledare och de hade en hel del negativt att säga till mig och det fick jag veta. Inga positiva saker direkt hade hon att framföra. Kändes trist. Sedan så kollade jag vad hon hade skrivit för kommentar och då var den jättefin...
.
Jag fick negativt för att jag var framåt, självsäker och tog initiativ. Det är saker som vad jag än har gjort annars så har det varit något positivt. Handledarna hade känt sig osäkra iaf. Men va fan tror dom...att jag säger att jag kan saker jag inte kan och sedan går in till en patient och chansar? Jag frågar om jag är osäker men annars så kör jag på. Men i fortsättningen ska jag ta ett steg tillbaka för att inte göra mina handledare osäkra...eller?
.
Jag är så glad att det är över så nu ska jag packa och sedan ska jag hem till de människorna som jag älskar mest av alla och som jag vet älskar mig!
.
På lappen med min bedömning så stod det ju ändock fina saker, det stod självsäker, duktig, öppen , och skön humor!!. Så jag tar åt mig det och så säger jag SO LONG UPPSALA!

Kommentarer
Postat av: Maria1

Nice site, Keep it up

2011-06-10 @ 15:17:07
URL: http://maria1.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0