Sorry Sorry

Det är fullt upp nu. Praktik, uppgifter och party. Blöggkväll, andas, skidskytte och tankar. Livet går alldeles för fort. Men bara tre pass kvar på jobbet, 1 vecka till jul och två tills jag reser till Asien. Idag har jag varit och lämnat blod och varit en bra svensk medborgare. Imorgon skall jag terrorisera folk och försöka ta deras blod. Hoppas på att få ta lite blodprov!
-
I lördags var det party på VG nation. Kul som attan!
Bilder finnes men inne hos Jennie som sover.
.
På söndagen åt jag en chipspåse och socker och sen kollade jag 6h vinterstudion. Älskar att Andre Pops skall var julvärd. Tydligen var det nån som sprängde i stockholm med för de var tvungna att avbryta sändningen...då gick jag på toa.
.
Idag har jag varit på sjukhuset och velat runt. Haft anna på besök här hemma och sett på svenska hjältar och suttit med gråten i halsen.
.
Vad har Ni för er...Jag har inte köpt nån julklapp än...Typiskt dumt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0