I can fool the world but I cannot fool my heart.

Idag har jag helt bokstavligt talat sovit bort hela dagen. Så blir det när man går och lägger sig på morgonen.
.
Igår serverade jag mat till Arja Saijonmaa och hörde hennes 30 minuter långa tal...på finska. Efter maten signerade hon sin nya bok...som handlar om att basta och är skriven på finska. Jag fick lära mig baren och tappa min egen öl. Drog in 25 kr i dricks.
.
I övre bar såldes avec:
.
There's always some reason
To feel not good enough
And it's hard at the end of the day
I need some distraction
Oh beautiful release
Memory seep from my veins
Let me be empty and weightless
And maybe I'll find some peace tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0