VG - det är min nation det!

I lördags så kändes livet sådär lame. Vi bestämde oss för att supa och sedan gå på nåt gasque-släpp och ragga. Det var en bra tanke...Dreamteam samlades: Julie, Sandra, Jennie och Clara
.
Det blev en väldans massa dans kan man säga och för oss alla blev raggningen 0. Vi glömde helt av oss när kDJKalle spelade sköna låtar så körde vi stenhårt med Robin och Jonas som hade varit på Luccegasquen istället! Det här är VG nation, som jag tillhör och antagligen tackade jag ja till en massa uppdrag med...Ooops!
.
Jag undrar vad vi sjunger mmmmm.
-
En kanonkväll SUPERKUL avslutning på terminen...eller året.

Kommentarer
Postat av: Jennie Winkler

Så jävla mycket känsla och inlevelse vi har. Det är sjukt bra!

2010-12-15 @ 16:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0