Vilken start vi fick.

Vi kom ivag till flygplatsen som vi skulle men pa bussen klacker jag fragan...Du stangde av spisen va? till min sota syster och da fick vi panik. Tank om vi inte gjorde det...klockan var ju 04 nar vi lagade mat.
.
Vi ringer till alla som vi kanner i Uppsala men inte en javel svarar...juldagen kan vara anledningen. Till slut efter att ha jobbat oss i 3 timmar fick vi tag pa grannen tillika en i klassens ex som gick till busstation och tog emot vara nycklar av en trevlig busschauffor och gick in i lagenheten. Nar vi landade i Frankfurth sa hade vi ett meddelande pa mobilen.
.
Eran lagenhet star inte i lagor. Vi slappnade av och pa planet mot peking blev det ol! Det planet blev forovrigt forsenat och precis brevid oss satt en orkester fran Wien som skulle ha turne i Kina...de var 50 stycken och det blev mycket ol eftersom planet bara stod och vantade. De var valdigt geeky men de afsade inte som vissa andra fick utsta under resan.
.
Planet till Hong Kong var sa snallt att det vantade pa oss sa att vi inte behovde vanta. Nu ar vi framme och jag ska forsoka fa upp lite bilder. Har inte rikigt lyckats packa upp min dator an...finns mycket att gora och se...Sjukt ball stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0