Fantastiskt

Jag tycker allt att det är bra fachinerande att jag opererade mig i torsdags och kan gå från operationen bara några få timmar efteråt utan att ha knappt något ont och att kunna stödja på benet utan problem. Känns som ett trolleri!

Tog kryckorna till skolan idag för säkerhets skull, det är ju en lång dag man har framför sig. Jag behövde inte använda dem, hade de mest som stöd ute på de hala och snöiga vägarna. Imorgon blir det inga kryckor för mig!

Just nu ligger jag och det dunkar ganska mycket i knät...på insidan. Jag antar att det håller på att läka eller något. Kanske har jag ansträngt mig lite mycket...fast så borde det inte vara. Förhoppningsvis är det helt naturligt efter att de varit inne och grävt, slicat och brytit i knät som de faktiskt gjorde. Jag är inte orolig. Ska försöka sova nu...med ett bultande knä och en diklofenak i blodet.

Tänk vad man kan göra egentligen, tre små hål och så har de lagat ett knä...så sjukt coolt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0