Jag har varit dålig...fy och usch!

Jag har som sagt varit dålig, svikit Er, mina trogna läsare! Jag har inte uppdaterat. Jag har knappt suttit framför datorn. Men här kommer det senaste i mitt liv, som är värt att veta :

Jag tog loss mitt blodiga bandage och satte på små nya kompresser. Det var helt blåslaget knät. Fint stort blåmärke över hela knäskålen och istället för att jag ska sitta och beklaga mig tänker jag ge Er en bild:

Vi var ute och partajjade lite lätt igår med flickorna. Maskinen var i stan och spelade och vi tänkte gå tills vi såg kön och insåg att vi inte ens tycker om maskinen speciellt mcket så det blev käk på Uplands, Heja på kusin på O'learys, dricka på VG och kolla på patetiska människor på BJ! Sådärja, här kommer bevisen:



Idag har jag varit på Gotlands nation och lördagsfikat...helt galet gott!

Nu vill jag bara framföra mitt djupaste förlåt och hoppas att ni stannar kvar som läsare...som om ni vågar annat Muahhahahah!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0