Melodifestivalen- genrep och live

I fredags var jag och mina discokryckor på melodifestivalsgenrepet med en massa goa tjejer. Vi satt och diggade och tjötade. Först åt vi turkisk mat på TARAs- kan starkt rekomendera riktigt god mat!

Jag hade Crucified Barbara tröjan på mig och tyckte att de var helt ok. Bättre än de andra miffona iaf! Nej så ska man inte säga. Tyckte att det var ett ganska starkt startfält.

Har inget vettigt att skriva mer än att idag åker jag tillbaka till Uppsala med flyg. Palla köra i detta vädret!

Dessutom: Hur grymma är inte Svenskarna då? Guld Guld Guld säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Hanna F

Tjena Sandra Deee! ;) Hoppas allt e gött med dig? Va längesen! Synd att vi inte fått till någon UnitedStates-reunion-kväll... hade vart kul! Ska ni kolla Crucified på sticky den 20:e?



Kram på dig

2010-02-24 @ 17:27:47
URL: http://sinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0