öhwg

Jag känner att jag vill skriva, men jag vet inte om vad. Jag sitter i mitt rum. Jag mår illa. Det känns som om det är bomull i min hjärna och jag har sovit jättemycket idag. Jag gick till skolan , utan kryckor. Sen gick jag hem igen. Funkade skitbra. Men imorgon blir det nog buss. Det verkar som jag ska flytta den 1 juni, ner till city, till en helt nybyggd och renoverad fyra med två grymma tjejer. Idag var det inget bra på os, så jag kollade Scrubs. Där min PVK satt på handen är det ett stort fult blåmärke, varför använde sjuksköterskan den näst största kanylen kan man fråga sig.

Jag tycker att det är obehagligt att må som jag mår nu. Man är liksom inte med på det som händer riktigt. Jag kommer att få läsa inlägget efteråt och se vad jag faktiskt har skrivit. Varför mår jag så illa och varför känns kroppen helt bortdomnad. Jag skulle tro att jag håller på att bli sjuk. Men vem har smittat mig...den jäveln?

Fy, fan för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0