Posten...

I veckan fick jag ett brev, det är ju oftast ganska kul..så länge det inte är en räkning eller så Ser att det är från Västra Götalandsregionen och undrar vad dom har för buisiness men mig nu när jag flyttat...men eftersom jag är rätt mycket på sjukhus bekymrar jag mig inte över det. Kommer in i rummet och slänger posten på sängen.

Lillasyster kommer in oc undrar varför jag har ett brev till Bertil Winkler ?? Det undrar jag med. Det stod nämligen att brevt jag fått skulle till Bertil Winkler i Kode...det är inte jag...Det är min pappa... Hur fan har ett brev från Kungälvs Sjukhus kunnat hamna i Uppsala hos dottern till den som skule få det.

Vill även påpeka att min pappa heter LORENS och Bertil är hans andranamn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0