Sista dagen med ssk

Nu har jag gått min vecka med sjuksköterska så imorgon blir det tillbaka till undersköterska igen. Idag på jobbet fick jag ta bort graffastygn. Typ som häftstift med en tång från en patients höft. Kul tyckte jag. Jag höll i gympan, var med på en vårdplanering, skrev en epikris och dokumenterade uttagen narkotika. Mycket intresssant!

Kom hem och slängde på mig en klänning och sprang vidare. Mötte upp fadderbarnet Hanne och de andra i Internationella gruppen och kollade runt lite i Uppsala och gick sedan på café och käkade mat. Promenerade hem till Flogsta med en tjej från finland.Det var trevligt. Nu funderar jag på att sova...Yes?No?

Glöm inte att se om videoklipet funkar nu. Enjoy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0