Första dagen på terminen

Vi började med en massa registrering och möte med handledare. Två föreläsningar en om bemötande som var helt grym. Jag blev väldigt inspirerad. Den andra om hur man ska bemöta dementa vilket var intressant men ganska självklart...tyckte jag.

Efter skolan åkte jag Jennie och Karro på lägenhetsvisning. En grym 5:a, hur snygg som helst. Imorgon ska de ringa de som står högst på listan. Antar att vi inte har någon chans, han hade bjudit in 1000 stycken... Men om vi får den säger vi JA direkt.

Drog på BIO och såg Snabba Cash, jag, Jennie, Karro, Hanna, Sofia och Anna. Jag gillade filmen starkt. En sån rulle som jag tycker om! Nice bajs.


Sett det nya avsnittet av Desperate...Det är kvalitet på det programmet!
Jag längtar tillbaka till mitt rum och min dator...

Kommentarer
Postat av: Phia

Hoppas att ni får läggan!!!! :D keep fighting babe!!

2010-01-19 @ 08:43:37
URL: http://metrobloggen.se/smt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0