Mycket plugg blir det!

Jag är ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen. Känns som om man ängnar den mesta av den vakna tiden åt att på något sätt försöka trycka in så mycket information som möjligt. När man väl lägger sig på kvällen känner man sig oftast mer förvirrad än dagen innan.

Idag har vi haft frågestund med lärarna inför tentan. Då fick man reda på en massa mer som man ska plugga på...HJÄLP! Nu börjar jag bli stressad. Jag vill verkligen klara denna tentan, palla omtenta. Det är väl bara att göra sitt bästa. Svårast just nu känns mag-tarm kanalen, endokrina systemet och cellen... men imorgon lär det väl vara något annat.

Idag satt vi och pluggade, åt och drack på Värmlands i flera timmar. Lite mysigare än att sitta i rummet...och lite mer fokus faktiskt!


Så nu ska jag ge mig i kast med mera plugg den delen av dagen som är kvar. Jag och syster ska fokusera på mag-tarm kanalen... DEFEKTION ÄR VAD DET ÄR!

Kommentarer
Postat av: Phia

Det ser sjukt dejli ut! Lycka till imon snygging!!!!

2010-01-14 @ 11:31:12
URL: http://metrobloggen.se/smt
Postat av: Sandra

Japp NuJÄVLAR! Det känns bra. Ska bara fixa magtarm och respirationen så får jag alla rätt :)

2010-01-14 @ 16:33:46
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0