N Ä S B L O D

Näsblod

Nu ligger det till såhär. När jag var hemma från jobbet förra fredagen med feber och liknande blödde jag lite näsblod. Det är inget direkt vanligt i mitt liv. Händer när jag får fotbollar på den eller så... Om det bara hade varit den fredagen så hade det inte varit så farligt men när det sedan kom på lördagen, söndagen, tisdagen, onsdagen och när jag kom ham från löprundan i torsdags så satte det igång igen ^^. Blödde i Jennies säng, golv, handfat, dusch och så..hela reflexvästen och mina vantar! Men nu har jag inte blött sedan dess, trodde jag...tills jag gick och lade mig på min madrass alldeles nyss då det var en blodfläck på kudden. Kom alltså inatt. Om det fortsätter såhär kanske man behöver söka för det. Är inte orolig men det känns lite weird.

Ta hand om Mina VÄNNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0