Nyårsafton!

Det gäller att fira hela dagen, för det är faktiskt bara nyår en gång varje år. Vi började 13:00 med hockey-bockey på skarpenord. Sjukt dålig is men grymt spel ändå?!? När vi var helt sönderfrusna drog jag och lillebror till sketna duken och köpte 3 Bössan och sedan ner till bastun. Blev bastu och bubbelbad och öl och cider!

Mysigt värre! Vidare till snygg-jenn där vi åt trerätters. Toast-skagen, mördegsinbakad fläskfile med philadelfiaost och potatisgratäng och det bästa...Marängshwiss! Party blev det fram till 23.45 då vi gick bort till rondellen vid Kockar där nya året firades in!


Vidare blev det utgång på Tre Kockar! Massa dans och det är bara i Kungälv som man blandar sånna goa bitar som Linda Bengtzings jag ljuger så bra med Keisha Tik Tok och sedan spelar Ronny och Ragge. Ha ha, så jävla skön mix! Jag fick dock så ont i knät att jag haltade runt. Så då ringde jag min far som kom och hämtade mig och istället för att köra mig hem körde han mig till min faster där jag fick i mig två alvedon och 4 koskenkorvagroggar och så blev det bugg och TP med släkten fram till 06.30 då vi åkte hem!


Mot ett nytt spännande år!

Kommentarer
Postat av: Nea

du har diciplin, det har inte jag :P

2010-01-04 @ 08:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0