SJUK


Galen blir jag. Vaknade flera gånger inatt av at jag har frossa, ligger och svettas och fryser. Tänker att jag klarar det. Sprutar i mig en massa nässpray så att jag kan andas helt friktionsfritt och tar en Alvedon. Vaknar kl 05:25 och fryser, svettas, har ont i halsen...jag känner att hur gärna jag än vill gå till praktiken så är det inte schysst mot patienterna. Min vilja har ändå tagit mig upp ur sängen och klätt på mig kläder och packat väskan. Men jag inser när det svartnar framför ögonen att jag inte borde gå till praktiken. Jag hade klarat det, men patienterna klarar det inte. FAN! FAN! FAN!

Är så otroligt ARG och BESVIKEN på mig själv. Jag har knappt varit sjuk någon gång sedan högstadiet och så kommer det nu.
Det positiva är väl att det är helg nu så jag har två dagar att friskna till på. Jag är så otroligt arg så jag vet inte vad jag ka ta vägen och ilskan riktas mot de dumma bakterierna som finns i mig. WHY?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0