Tenta och kusinmys

Igår gick jag, Jennie och Matte till en grymt mysig Thai-restaurang och åt. Mattias ville bjuda. Vi drack Singah och åt "very hot" mat. Det var hur mysigt som helst och lite ibland så släcktes ljuset och man hörde regn och så blixtrade det i några minuter. Jättemysigt! Väldigt skönt att komma bort från tentaplugget med. Fick ta en Alvedon för att somna för K*KKNÄT värkte som bara fan efter liten joggingtur och långpromenad...

Idag har jag, Jennie och Karro promenerat bort till Maxi och handlat det som vi ska ha under tentan och lite till. Jag har legat och drömt om syra-bas, sympatikus och massa annat skit hela natten. Jag kan nog inte läsa något mer idag för det känns som om det är fullt. Vill jag få ner en sak till kommer något annat att trilla ur. Jag känner mig lugn. Jag kan mycket och om jag inte klarar det så ska jag ha otur med frågorna. Vi får väl se hur det känns efteråt sedan. Tentan börjar 14 och vi får sitta till 20...och då blir det FEST!

Senare ska jag berätta om vår vandaliserade bil, vart jag ska praktisera och hur tentan kändes

Ta hand om Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0