Vad väger ett Word dokument?

Jag och syster har suttit vid köksbordet med huvudena i böckerna. Eller åminstonde jag. Jennie har nog sett tre avsnitt av Grey's, kollat in vad hon ska handla ur varenda webb-shop, haft pauser och stört mig med sin sång, mimning, dans och genom att skaka på bordet för det är orättvist att jag orkar plugga. Men jag har faktiskt tagit mig igenom ännu ett kapitel i boken och har blod och immunförsvar kvar för idag!

Sedan kom jag och syrran på en sak. I en annons för en hårdisk står det att den väger 195gram. Väger den mer, om än yttepyttelite, när den är full? Först skrattade vi och tyckte att det nog var världens dummaste fråga..Men är det verkligen det?

Ge mig svar, vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Jocke

Nej, hårddisken väger inte mer, när du sparar saker ändrar du bara, du lägger inte till något ^^

2010-01-07 @ 23:35:17
Postat av: Sandra

Tack. Då var vi alltså duma syrran och jag!

2010-01-07 @ 23:39:36
URL: http://sandrassanningar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0